Op deze website krijgt u een beeld van wie we zijn en wat we doen. Wij wensen u veel plezier bij het bekijken van de site, maar de beste manier om kennis te maken met de buurtvereniging is zelf meedoen. Dus lid worden en mee doen aan de activiteiten. Graag tot ziens!

- 10 januari 2026 - Nieuwjaarsborrel
- 10 januari 2026 - Jaarvergadering
- 23 augustus 2026 - Barbecue

Nieuw
Geschiedenis
Beste leden,
Zoals gebruikelijk aan het begin van het jaar, hierbij het vriendelijke verzoek om de contributie voor dit jaar te voldoen.
Vanwege verminderde activiteiten in 2026 is besloten de contributie te verlagen.
De bijdrage voor het lidmaatschap van Buurtvereniging de Kom bedraagt in 2026 € 5,- per volwassene. Kinderen zijn gratis lid.
De contributie kan op één van onderstaande manieren worden betaald:
https://betaalverzoek.rabobank.nl/betaalverzoek/?id=4o0XJGrdR76QNb5aXF_quA
Graag de contributie vóór 26 april aanstaande voldoen.
Alvast bedankt voor de steun aan de buurtvereniging en graag tot een volgende activiteit!
Met vriendelijke groet,
Bestuur Buurtvereniging de Kom
Beste leden,
Hierbij informeren we over een aanpassing in het activiteitenprogramma van onze buurtvereniging.
Naar aanleiding van onze oproep voor nieuwe bestuursleden hebben we helaas geen aanmeldingen ontvangen.
We gaan als bestuur graag door, maar zullen hierdoor kiezen voor een beknopter jaarprogramma en gaan minder activiteiten organiseren dan voorheen.
In 2026 staan in ieder geval twee gezellige activiteiten gepland:
• Zaterdagmiddag 10 januari 2026: Nieuwjaarsborrel (met verkorte jaarvergadering)
• Zondagmiddag 23 augustus 2026: Buurtbarbecue
Het sinterklaasfeest (ook 2025), het paaseieren zoeken en de feestavond staan niet meer op de planning.
Als iemand het toch leuk vindt om één van deze activiteiten op zich te nemen en te organiseren, laat het ons dan gerust weten.
Omdat er wat minder op het jaarprogramma staat, verlagen we de contributie voor 2026 naar € 5,- per jaar.
We hopen dat we met de activiteiten die georganiseerd worden ook komend jaar weer samen kunnen zorgen voor gezellige bijeenkomsten in de buurt!
Met vriendelijke groet,
Buurtvereniging de Kom
Esther, Nancy, Mariëlle en Mariëtte
Buurtvereniging De Kom uit Oud-Zevenaar is opgericht op 21 november 1969. De vereniging heeft ten doel het bevorderen van de sociale contacten en woonplezier binnen de buurt. De vereniging tracht dit doel onder meer te bereiken door: lief- en leed activiteiten, organiseren van evenementen en het behartigen van gemeenschappelijke belangen.
De volgende tekst is LETTERLIJK overgenomen uit twee schriftjes met verslagen en notulen vanaf de oprichting.
Buurtvereniging De Kom.
Opgericht 21 Nov. 1969.
Het voorlopige bestuur is samengesteld uit de volgende personen; Engelberts, Tomassen, Aaldering, Nieuwenhuis, Elfrink en Hoksbergen. Aantal leden: 125.
De bedoeling van deze vereniging is om een paar keer per jaar bij elkaar te komen voor 'n gezellige avond en verder de belangen van de buurt te bespreken en de moeilijkheden die er zijn of kunnen komen gezamelijk op te lossen.
Op 21 Nov. 1969 heeft de eerste bijeenkomst plaatsgevonden in zaal Wieleman en we kunnen rustig stellen dat deze avond goed geslaagd is. Er werd besloten na afloop gezamelijk af te rekenen en daar was het merendeel van de aanwezigen mee eens.
LID WORDEN
Wil je lid worden van de buurtvereniging?
Stuur dan een mailtje naar bvdekom@gmail.com en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
CONTACT
Buurtvereniging "De Kom"
Leemkuylweg 15
6905 AV Oud-Zevenaar
Mail: bvdekom@gmail.com
Website: www.bvdekom.com
BESTUUR
Esther Römer
Mariëlle van Zelst
Mariëtte Janssen
Nancy Kluitman
Copyright © 2017 - Buurtvereniging "De Kom" --- Designed by --- Wepdiezainer ---